Günübirlik Abant Gezisi

Turizm Bakanlığı’ndan kokartlı profesyonel rehberler eşliğinde gezi Lüks otobüsler ile ulaşım Çevre gezileri Etstur ikramlarıAraç içi ikramlar (sıcak ve soğuk içecekler) Abantta kahvaltıAbant Gölü kenarında, sucuk - köfte - tavuk ızgara çeşitleriyle soğuk ve sıcak içecek ikramı.Gezi hizmet bedeli

Iletisim Formu

Gönder
Tur Programi
1.GÜN İstanbul 'dan Hareket, Abant'ta Kahvaltı, Abant Gezisi, Dönüş Yolculuğu Gezimiz saat 06.00’da Yenibosna Kültür Üniversitesi Otoparkı’ndan,

06.30’da Şişli Evlendirme Dairesi Otoparkı’ndan (Dolmabahçe Lunaparkı karşısı),

07.00’de Hasanpaşa Yeni Salıpazarı Otoparkı’ndan,

07.20'de Çayırova Mc Donalds önünden hareketle, konforlu Etstur otobüslerinde kek ve sıcak içecek ikramı ile İzmit istikametinden Abant'a hareket ediyoruz. Bolu il sınırları içerisindeki aynı isimli tabiat parkının muhteşem doğası ile ziyaretçilerini büyüleyen heyelanların akarsuların yatağının önünü kapaması ile oluşmuş Abant Gölü'ne ulaşıyoruz, ilk olarak köy kahvaltımızı alacağımız restoranımıza varıyoruz. Bizlere ayrılan yerde kahvaltımızı aldıktan sonra göl etrafında yapacağımız gezinin ardından öğle yemeğine kadar serbest zamanımız oluyor. Bizler için hazırlanan barbekümüz ile öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeğimizin ardından burada vereceğimiz serbest zamanda dileyenler faytona binebilir, dileyenler kızaklar ile kayabilir (hava koşullarına bağlı), arzu edenler ise rehberimizle beraber doğa ile iç içe bir gezinti yapabilirler. Eğlenceli saatlerin ardından otobüsümüze binerek eğlenceli bir yolculukla İstanbul’a doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. İlerleyen saatlerde siz sevgili dostlarımızla bir başka ayrıcalıklı Etstur organizasyonunda buluşmak üzere ayrılıyoruz.

Sadece Etstur misafirlerine özel restoranda, köy kahvaltısı servis ediliyor.
(Tereyağı, bal, peynir çeşitleri, zeytin, sucuklu yumurta, reçel çeşitleri.)